House Doctor på Pub

    När jag är i Stockholm brukar jag försöka hinna med några inredningsbutiker. För mig är det som att komma från ett u-land och befinna mig i Mekka när jag är i Stockholm. Blir som ett lyckligt barn av alla butiker. Vi har väl en del hemma i Skåne också (tgf Köpenhamn) men det finns ju så mycket i Stockholm. Så senast blev det Pub där inte bara Room finns utan även House Doctor öppnat.

    When in Stockholm, I try to visit some interior shops. We don't have that much were I come from if you don't count Copenhagen on the other side of the bridge. Recently I visited Pub, which have Room, but now also a new House Doctor shop.

    Foto Purple Area
    Source URL: http://interiordesignblogz.blogspot.com/2011/02/house-doctor-pa-pub.html
    Visit Interior Design Blogs for Daily Updated Hairstyles Collection

Blog Archive