Spring flowers in my kitchen

    Kul att det var så många som engagerade sig och kommenterade när jag tidigare berättade om min pulverdiet. Tydligen många som har erfarenheter av det här. Nu har jag sörplat i mig det här eländet i två veckor och gått ner tre kilo. Egentligen lite mindre än jag hade hoppats på men skam den som ger sig, nu ger jag mig på en vecka till och då blir det väl förhoppningsvis något ytterligare kilo. Det känns inte speciellt jobbigt längre utan rätt ok och energin och orken kom tillbaka efter några dagar. Just nu hägrar alla ursnygga vårkläder i butikerna, några kilo till sen ska det shoppas. Gäller att hålla humöret uppe. Idag har några små vårblommor från trädgården har fått följa med in i köket.

    Took in some very small but cute flowers from the garden to get a little bit spring in the kitchen as well.

    Foto Purple Area
    Source URL: http://interiordesignblogz.blogspot.com/2011/03/spring-flowers-in-my-kitchen.html
    Visit Interior Design Blogs for Daily Updated Hairstyles Collection

Blog Archive